18 octombrie, 2011

Nichita Stănescu..Emotie de toamnă


                                                                                                 (Victoria Iurco Toamna in parc)


A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.

Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.








Un comentariu:

  1. :) sunteti tare draguta.

    a fost cat pe ce sa ajung in Cimpina acum doua duminici la concert.

    o sa ma uit zilele astea cu atentie pe noul blog, sunt tare curioasa :)

    sa aveti o zi senina

    RăspundețiȘtergere