03 martie, 2011

E martie, Iarna!




Cand pleci, Iarna?

Scuza-ma ca te intreb asa direct,
stiu ca nu e politicos,
dar crede-ma, tare mi-as dori sa pleci...

E martie , Iarna!
nu mai ai nimic frumos, nimic proaspat....
zapada ta arata ca o rochie de mireasa ,
a doua zi dupa nunta...

E martie, Iarna!
ieri,cativa pescarusi  tipau si zburau
pe cerul de plumb, de deasupra ceasului,
cred ca la tine tipau...

E martie , Iarna!
ma tem ca vor ramane multe martisoare
nevandute anul asta...
ele nu se cumpara cu manusi in maini...

E martie, Iarna!
mi-ai speriat ghioceii,
dragii de ei,
s-au ascuns ,
printre trandafiri si irisi,la intrarea in hala..

E martie , Iarna!
aseara as fi vrut sa mai stau  de vorba ,la coltul strazii,
cu prietena mea, Bleuciel,
nu m-ai lasat...

azi nopate mi-am adus aminte cum  mi-ai taiat radacinile...
n-am putut sa mai dorm...

azi dimineata mi-a fost foarte  frig...
mi-au inghetat picioarele in statie...

Sunt trista, Iarna!
mi-e  ingrozitor de dor ,de ai mei...
am inceput sa te urasc...
Cand pleci ?

(Vichi Nego)

3 comentarii:

  1. Draga mea, am citit poezia ta si mi-au dat lacrimile...
    Ce suflet rănit ai si tu...
    Dar lasă, ca uite, iarna se duce, iar eu sunt aici si impreuna ne incalzim si picioarele, si mainile, si sufletele!!!
    Iti îmbratisez sufletul cu prietenia, admiratia si dragostea mea.
    Bleucielul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. OF, Bleucielulmeudrag, cum stii tu sa-mi citesti si cuvintele nerostite...si eu te pretuiesc mult!
    vichi

    RăspundețiȘtergere
  3. ai un pic de verde praz..sa ma pui si pe mine in poezia ta?
    m

    RăspundețiȘtergere