09 martie, 2011

Clid Negosanu.."Cand a facut mama casa..."




Cand a facut mama casa,
nu i-a pus ziduri, poartă
și nici vreo altă ferecatură
ca să am loc;
să intru,
să ies.




Mai târziu, plimbandu-mă
prin locuinta ei,
m-am gândit sa fac uși,
să-ncui si să plec.


Draga de ea, din prag,
a legat cheia c-o sfoară
și mi-a agatat-o la gât;
cand m-oi intoarce
să nu bat la ușă
ca un strain.




De dimineata , cand am deschis outlook-ul de la birou ,am gasit poezia asta de la Clid cu dedicatie “de 8 martie”.
Plang…lacrimile imi curg rebele pe obraz …..nu ma intrebati de ce plang….nici eu nu prea stiu…
Noi mamele functionam dupa niste legi neintelese…nici chiar de noi…
Plang…poezia asta m-a rascolit...

2 comentarii:

  1. Multumesc Elena....sunt asa de impresionata...in cateva cuvinte mi-a trimis un deceniu de trairi...si acum plang...numai cei plecati pot intelege profunzimea lor...
    vichi

    RăspundețiȘtergere